Gå til innhold

Hvordan veit man at folk juger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber med ei jeg tror juger nesten hele tiden. Er det ikke noe spesielt ved kroppsspråket man kan se etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener jeg har lest en artikkel om det for en stund siden, prøv å google det! Noe med at øynene går opp til høyre eller venstre hjørne, iallefall, tror jeg!

Skrevet

Du kan se det på øynene, men da må du også vite om personen er høyre- eller venstrehendt.

Når du har personen rett foran deg, og h*n lyger, så ser øynene ned til venstre for deg hvis h*n er høyrehendt. Er h*n venstrehendt så ser øynene ned og til høyre.

Skrevet

Det er mange tegn man kan se etter.. Om du googler litt finner du nok masse... Noe er at de flakker med blikket.., altså ikke alltid holder blikk kontakt.. De kan fikle mye med hendene.. ( nervøse fakter).. Bite seg i leppa.. Skjule munnen med hendene..

http://www.norhack.org/2008/12/29/hvordan-avdekke-l%C3%B8gn/

Her er en grei liste.. =)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

et tegn kan vaere at de begynner aa ta seg i ansiktet. Jo hoyere opp, jo mer lyger de. altsaa, begynner han aa kloe seg litt paa haken mens han snakker ( saann plutselig..gjerne ved nytt tema eller noe) da kan det vaere at han kommer med en liten hvit en. Begynner han eller hun aa ta seg til oynene eller hoyere i pannen, da kan loegnen vaere mer alvorlig.

men ta det med en klype salt. Jeg ser det hele tiden under interviuer (herregud.. hvordan staves det ordet igjen da??) pa tv og klarer ikke aa tenke noe annet enn at de lyger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...