Gå til innhold

Mister troen for denne pp............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene vært oppi skyene forventingsfull pga el skulle være på søndag/mandag, og fra mandag har jeg gått med mensmurringer i mage og rygg. Og har egentli litt ømme pupper, men er jo LITT vel tidlig me symptomer? og har lest meg fram til at det sikkert bare er tullekroppen min som tuller seg..... :s

Har nesten ikke lyst å gå over en uke til i uvisshet. Håper ihvertfall murringene gir seg snart så eg slipper gå konstant å tenke på d.

*blæblæblæ*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen får jo veldig tidlig symtomer da.. jeg føler med deg.. er kjempe slitsomt å bare gå å håpe så inderlig å kjenne på alle slags mulige symptomer uten å vite noe som helst.. for så å bli kjempe skuffet når tr kommer... er ikke noe kjekt i det hele....

får håpe det klaffer om ikke så lenge... ;)

Skrevet

Har det akkurat på samme måten. Jeg har vært "flink" de siste pp-ene og ikke funnet noen symptomer, men nå denne måneden fikk jeg ømme pupper noen dager etter det jeg tror var EL. Ble selvfølgelig helt overbevist om at denne gangen hadde det klaffet. I går hadde jeg også mye utflod. Men nå er alle symptomer borte. Men vi kan jo ikke gi opp håpet helt enda. Krysser fingrene for oss. Enda lenge til IKM:)

Skrevet

Off, ja, er ikke gøy dette her.. Har kjent symptomer egentli i alle pp, men aldri så tidlig, har vært sånn rett før mens, men nå er d jo leenge til.. Har fremdeles murringer i ryggen, ikke så merkbart i magen lenger, men kjenner at det foregår et eller annet liksom.. Herrgud sier bare eg. 6 dager med sånt, og det er mer enn 1 uke til ikm.. :s Hadde skjønt det om det var et par dager før liksom. off, blir crazy... hehe

Ja, får virkelig håpe at det er noe som har klort seg fast i oss nå da. For dette er ikke "normalt" for min kropp ihvertfall......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...