Gå til innhold

Ang kynnere... Hvor lange skal de være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lange skal disse kynnerene vare? Er det snakk om at de skal gå over i løpet av sekunder? Minutter? Eller kan de vare lenge?

Innimellom blir jeg så veldig hard nederst i magen. Knallhard. Og det er ubehagelig, men ikke vondt. Regnet med at det var dette som var kynnere, men ofte varer det jo i flere minutter før det går over. Kan det likevel være kynnere? Eller er det babyen som krøller seg sammen som en ball der nede? Er i uke 24 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som kynner ja, husker ikke helt hvor lenge mine varte. Men det kjentes ut som om magen liksom heiste seg opp og ble helt hard. De kommer oftere når man er i bevegelse og roer seg når man tar det mer med ro. HVis du har veldig mange og det ikke roer seg når du slapper av bør du kontakte jordmor el.ev. føden og høre med dem for nærmere kontroll. Men i utgangspunktet er ikke kynnere farlig, det er bare livmoren som trener seg :) Men blir det for mange er det et tegn på å ta det mer med ro så ikke fødselen framskyndes.

Skrevet

henger meg på koala jeg!!!

jeg har også hatt mye kynnere i alle mine tre svangerskap.. men de roer seg alltid når jeg slapper av... men de kan vare ganske lenge, og væreganske så ubehagelige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...