Gå til innhold

Magefett!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 158 cm høy og veier 65 kg..Har liten rompe og lår, er kun rundt magen det ligger! Har dere noen tips for å bli kvitt denne voldsomme magen min?? Har ikke barn, men ser ut til at jeg er i 5 måned :S Spiser ganske sundt og lite godis. Kun brus i helgene...Vil i første omgang gå ned til 60 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei er det ikke gjæring? det gjør at magen bli oppblåst. prøv kanelkapsler du :) eller spør helsekost :) du har stor mage kan tyde på gjæring i magen

Skrevet

Hei og takk for tipset :)

Ja, det kan jo hende, er ofte oppblåst og bæsjer ganske sjelden, (ca 2- 3 ganger i uken) Men det er jo også mye fett der da, og det SKAL bort!!!..Både min mor og min mormor hadde også veldig stor mage.... Har lagt på meg 10 kg de siste 5 årene, de 5 siste kg kom på grunn av noen dumme p- piller og de vil ikke bort igjen:(

Hvor får man tak i disse kanelkapslene? Og hva kommer egentlig gjæring av?

Skrevet

det er en slags sopp eller noe. hadde ei venninne som sa hadde kun magefett og hun så rett og slett gravid ut i en periode, hun fikk liksom bare magen. så fant jeg et utklipp i se og hør for noen år siden som anbefalte kanel. men kanelkapslene får du på helsekostbutikker:) lykke til :D

er ikke sikker på hva det kommer av.. kanskje allergi for noe? hakke peiling. vet bare at det er en slags sopp. hehe

Skrevet

Jeg skal i allefall prøve disse kanelkapslene :) Men har også noen kg å ta av, noen som har noen råd til meg? Noen som har prøvd rokkering, kan det hjelpe?

Skrevet

ser folket her skryter av frokostkonseptet. har ikke prøvd det selv og vet ikke helt hva det er. men det funker tydligvis bra:) jeg gikk ned i vekt med regelmessig målitider og gåturer.. rokkeringen skav være det aller beste for sideflesk:D skulle prøve det men jeg har ikke rytme i kroppen for jeg fikk den ikke til å gå rund og rund. hehehehe

Skrevet

Sliter med samme problemet selv, veier jeg noen kilo for mye sitter de på magen alle sammen. Misunner de som kan være litt frodige og feminine samtidig (smal midje, pupper, rund rompe og lår).

Jeg har bare innsett at jeg må holde meg slank, selv når jeg er det er magen litt rund, men i str 38 kan jeg leve med det...

Forbannede eplefasong sier bare jeg!

Men hvis jeg holder meg slank, og mosjonerer jevnlig ser jeg likevel ok ut.

Jeg holder vekten ved å spise etter klokka, slavisk hver tredje time.

Frokost klokka åtte, lunsj klokka elleve, mellom-måltid klokka to, middag klokka fem og kvelds klokka åtte. Bare vann mellom måltidene, og mosjonerer ved å gå raske turer minst annenhver dag.

Skrevet

Har også sett det er mange som holder på med frokostkonseptet (er det noe pulverting....?) Men har egentlig ikke så stor tro på det, tror egentlig den eneste måten er å endre kosthold og trening.. Men er så vanskelig å få til i en hektisk hverdag,

Skrevet

Fedon...

Prøv å skipp unna karbohydrater. poteter, pasta, ris og brød vist du spiser mye av det

mange har denne "karbohydrat magen" som de ikke blir kvitt..

mamma slanket seg 18 kg bare med å kutte ut de tingene.

venninnen min mistet også "magefettet" ved å spise fedon oppskrifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...