Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du må ha det..! Jeg har hvertfall ikke kjøpt inn noen.. Har brettebleier fra jysk, snappiklemmer og ullbukser kjøpt på reflex...!

De er vel bare for å holde på plass brettebleia er de ikke? Kanskje kjekt om natta?

Ja hva skal man egentlig med brillebukser?

Skrevet

Man bruker enten snappi _eller_ brillebukser. Mange synes brillebuksene er fine i starten fordi det blir mindre lekkasjer når bæsjen enda er flytende.

Jeg ville kjøpt inn noen, så kan du se an om du synes du trenger dem eller ikke! :)

Også ville jeg kjøpt brettebleier på jysk i stedet for nøstebarn sine, de er mindre (=bedre til babyer) og mye billigere! Ullbukser strikker du lett selv, trekantbuksa er f. eks så lett at alle (!) får det til så lenge du har sett en strikkepinne før. Du kan bruke lanolingarn fra nøstebarn, eller vanlig (ikke superwash) ullgarn fra nille/europris (f. eks østlandsgarn)..

På tettinntil.no har de eget tøybleieforum du kan se på for mer info :)

Skrevet

Var visst litt trøtt i går kveld ja...brillebleier, hehehe.....

Brettebleiene til nøste skal jo være store og i kokekte bomull. Hvordan er dem på jysk?

(Bare svigermor som mener bestemt at nøste er best på kvalitet)

Har allerede bestil noen pakker med snappi, så da regner jeg med at brillebukser blir litt overflødige...

Strikke kan jeg ikke.... Helt grønn...har prøvd mange ganger, så det er lagt død. Bedre på symaskina jeg :) Trenger man ullbukser om sommeren da? Blir ikke det litt varmt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...