Rødhette <309+<312 Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 leggene mine er helt stramme og harde, er ikke vondt, men ubehagelig. de føles hovne. hva er dette for noe? er det vann? er 25 uker på vei.
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 kan godt være vann... prøv å legge deg med beina høyt... og massasje på føtter og legger er også deilig...
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 kan jo legge til at jeg er 23+5 og har så vidt begynt å kjenne det litt...... har fått vann i kroppen tidlig med de to andre også... og hatt veldig mye på slutten....
Rødhette <309+<312 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2009 takk for svar har prøvd å ligge litt høyt med beina, og det hjalp, er nok vann ja. dette er mitt første svangerskap, og da er det nok mye man lurer på og sånt men er det noe som hjelper mot vann i kroppen da? og hovne legger?
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 jeg har ikke klart å få det bort før etter fødsel... men støttestrømper kan hjelpe på å holde det litt i sjakk... ellers er det kostholdet.. salt i alt av mat o.l. øker jo vannet til å samle seg... fordi det binder vannet i kroppen... ellers har det som sagt hjulpet meg med å ha beina høyt så mye jeg har mulighet til, og å få massasje.. dette blir jo spesielt på kveldstid..
galemathias og snusmumrik Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Det skal visst hjelpe å drikke mye vann.. (paradoksalt nok.-)
blebla Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 åh sånn har jeg også hatt en del av. Kan være utrolig ubehagelig. Jeg fant ut at jeg fikk det av å stå mye og hver gang jeg satt på pinnestoler i lang tid, ved middagsbordet eller noe sånnt. slår aldri feil. Men jeg fant masse hjelp i sånne støttestrømper og å undgå de stolene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå