* 5 om dagen * Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 han høres så veldig fin ut, og har veldig lyst på en ny hvit katt,hadde en som var litt over 7 år, ikke rase, men han var hvit,langhåret og fin...veldig spesill for meg..Lucky het han...
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Ja, det har jeg et eller annet sted... Skal lete litt jeg:)
* 5 om dagen * Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2009 Å,så bra :-)) han er sikkert kjempefin...savner den hvite pusen min jeg serru, og lurer på å skaffe meg en ny, men det kan jo aldri bli det samme da, så jeg er veldig i tvil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå