ønsker spire 87 Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 jeg er i pergo pause mnd.. sist mnd hadde jeg el på cd 14.. jeg er nå på cd 19.. jeg tempet på onsdag men husker ikke hva tempen var.. vist den var 37.00 sier ff at el var på mandag (cd 15) men vist tempen var 36.80 på onsdag så har ikke ff funnet el enda.. hadde smerter i magen natt til tisdag og tirsdags dag.. spesielt på natten gjor det vondt hver gang jeg reiste meg.. (var på nattevakt) det var stikkinger og det "reiv" liksom i magen.. var ganske vont.. gikk rundt og håldt meg på magen.. var mest på sidene.. hva tror du? kan el ha vært på mandag?? var var de smertene da?? er det vanlig og ha el smerter etter el?
ønsker spire 87 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. mars 2009 http://www.fertilityfriend.com/home/24722a glemte å legge til charten min vist noen vil se:)
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Hei Ønsker spire! Ja, det blir nå mye spekulasjoner når en ikke temper hver dag. Du kunne hatt EL på både CD 15, 16, 17 og 18. Det ser ut som du har hatt EL nå, siden tempen din var høy i dag. Så da må nå vi bare se an om den holder seg høy nå da. Men vet du at det går an å bestemme selv hvilke syklusdag som skal stå som EL-dagen? Du bare trykker på tuning/override når du er inne på den siden som du ser chartet ditt. Da slipper du å manipulere tempene for å få frem EL. Da blir streken blå i stedet for rød. Nå er nå EL-smerter ikke et sikkert tegn på at en har hatt EL, men siden du har en dag som du mistenker var EL-dagen kan du like så godt sette den som EL, for som sagt, så er det fire dager som kunne vært den dagen du hadde EL.
ønsker spire 87 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2009 hemmm... ikke godt å si når el var altså.. tempen var 36.80 på torsdag.. vist jeg husker riktig.. men da tempet jeg kl 07.15.. måtte tidlig opp.. så da tempet jeg jo 3 timer tidligere en vanlig.. hmm.. takk for svar:) hvordan går det med deg?? når satt du inn egg??
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Ja, det blir litt feil det, å tempe så mye tidligere.. Med meg går det veldig bra, bare velstand! Jeg skal sette inn ett påskeegg like over påske Det er et litt langt regime dette
ønsker spire 87 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2009 hehe jah.. ting tar litt tid.. men er glad på dine veine.. tenkt at du kommer til å gå gravid i sommer.. og at på denne tiden neste år sitter du med en nydelig litet baby på fanget jeg får vell bare vente å se hva som sjer.. men håper jeg har hatt el nå å at jeg slipper å ha flere lange syklusser..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 Du hadde nok EL på dag 15 ja! Masse masse lykke til, håper spira sitter nå!
ønsker spire 87 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2009 hei hei dreamer:) takk for svar og lykke ønskninger:D hvordan går det med deg da?? er lenge siden jeg har hørt noe fra deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå