Gå til innhold

Hvor fort kom kvalmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som var/er kvalme, i hvilken uke kom det? Jeg er helt i begynnelsen, men er så glad for hver dag uten kvalme. Var kjempekvalm forrige gang og håper så veldig å slippe nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er veldig inviduelt. Jeg var 6 uker før jeg ble kvalm. Nå er jeg 11 uker og er enda dårli. Men kansje du er en av di heldige da:) hadde jo vært kjæmpe fint hvis du slapp d...

Skrevet

Er bare 4-5 uker på vei, så for tidlig å si om jeg slipper. Men jeg håper håper. Synes jeg fikk min dose sist.

Skrevet

Kom i uke 6 for min del. Er i uke 24 nå. Den verste kvalmen og oppkastet gav seg for et par uker siden, men kaster fortsatt opp av og til

Skrevet

Min kom snikende når jeg var 7 uker påvei ca..pleier å gå over når jeg spiser, men ikke nå:/ Er 7+4 idag;) Så...hehe, har ikke vært kvalm så lenge enda, men håper det ikke blir værre!! ;)

Skrevet

Er gravid for andre gang nå- kvalmen har kommet snikende i uke 6 - og kommet veldig mye sterkere i uke 7. Er i slutten av uke 7 nå og er nesten konstant kvalm. Forrige gang var jeg kvalm nesten gjennom hele svangerskapet, var ca 1 mnd uten i 7 mnd, så redd jeg har lenge igjen.... Men det er verdt det da. Og stort sett får jeg i meg mat- men har dessverre ikke lyst på så mye sunn mat.

Skrevet

Det var sånn jeg oppdaget at jeg var gravid :)

Begynte å være kvalm da jeg var 3+1, men fikk ikke bekreftet det ved graviditetstest før da jeg var 3+3.

Skrevet

Kvalmen kom helt i slutten av uke 5 hos meg. Nå er jeg 7+2 og har slitt med den i ca ei og ei halv uke. Uggen og kvalm hele tiden. Har fått resept på postafen av legen, og er sykmeldt frem til første svangerskapskontroll på onsdag, så får vi se om det blir noe bedre til da. Merker ikke virkningen av postafen enda, men håper den slår inn snart, får nesten ikke kastet opp, bare brekninger hele tiden. Ikke noe ålreit i det hele tatt.. Jeg begynte å jobbe igjen etter permittering helt i sluten av uke 5, så lurer på omd et kan ha en sammenheng?

Gjest eelis+spire
Skrevet

Kvalmen slo til i slutten av uke 5/begynnelsen av uke 6 her. Nå er jeg 9+0, og endelig har den begynt å avta, etter en ukes sykemelding! :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...