Gå til innhold

noen som har testet lakserolje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

selvsagt da for å sette igang fødselen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det har jeg ikke prøvd, å kommer heller ikke til å gjøre det, siden det kan stresse babyen så han/ hun bæsjer i fostervannet, så anbefaler alle å holde seg unna...

Skrevet

prøvde med første mann, den første gangen skjedde ingenting... andre gangen våknet jeg midt på natta og måtte på do...ikke noe gøy! tror babyen kommer når den kommer uansett... jeg mptte bli satt igang to uker på overtid. denne gangen holder jeg meg unna... hørt at det kan føre med seg diverse ting som ikke er bra for babyen...

Skrevet

Nei. Vet flere som har prøvd og det har funket, MEN tenk nøye gjennom dette før du gjør det. Det kan jo ikke virke og. Og uansett om det virker eller ikke så kan du bli kvalm og bli sittende på do med kraftig diare den dagen! Jeg vil ikke ha diare når jeg er i fødsel (ikke ellers heller forsåvidt) bli vondt og ekkelt nok med vanlig fødsel.. Jeg for min del får fryktelig luftsmerter i magen av for mye f.eks. lakerol, drops som kan ha lakserende effekt så jeg ser for meg at jeg ville få luftsmerter i tillegg og dersoom jeg skulle prøve lakserolje. Har tenk tanken jeg og for jeg er lei, MEN har funnet ut at det ikke er for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...