Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ut for første gang uten lillemor.. i går var jeg på butikken uten henne for første gang.

nå kjenner jeg at muligheten er stor for at jeg feiger ut.

nå trenger jeg godord fra dere om at jeg ikke kommer til å angre på en kveld ut med venninner.

hun ene er i samme båt som meg. så vi skal pumpe i kor. å kanskje gråte litt hehe.. må vel kjøpe vannfast mascara hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok så fint så :)

Er nok værre for deg enn det er for lillemor :)

Jeg var borte fra min gutt nå første gang i helga som var. Men jeg var borte da fra torsdag til mandag. Lillemann hadde hatt det fint han, tror ikke han merka at jeg var borte en gang :P

Men smilte så pent når jeg kom hjem igjen :)

Skrevet

Det der kommer til å gå såååå fint :) Bedre å hoppe i det med en gang. Be pappaen eller den som passer mini om å sende deg noen meldinger underveis :)

Skrevet

Det kommer til å gå kjempe bra. Var borte fra lille i 20 timer når hun var ca 6 uker. Grudde meg veldig først og ville nesten ikke dra. Lille hadde det kjempefint og det hadde jeg også etterhvert. Hadde selvsagt litt brystspreng, men koste meg. Sov hele natten for første gang på kjempe lenge og hentet to glade og fornøyde unger dagen etter. (Eldste er nesten 3 år, har vært borte fra han før.)

Bare gjør deg. Hun kommer til å ha det kjempe bra med pappaen sin. Kos deg:)

Skrevet

Det går nok kjempe bra, men jeg skjønner følelsen. Skal ha barne vakt i morra til begge barna vi, fra i morra fra ca 12 til søndag .. skal i bryllup.. aldri vært så lenge borte fra lillemor.... men blir nok godt også.. også skal jeg ligge lenge å dra meg på søndag.. DET blir godt..

Gjest yrild
Skrevet

Hei :-) det går sikkert kjempefint, men ikke stress det hvis du kjenner at det er for tidlig for deg! Det er bare du og vesla som er viktige :-) Vi er alle utrolig forskjellige, så du er den enste som vet hva som er bra for deg! Hør på magefølelsen og ikke press deg selv eller ha dårlig samvittighet :-)

Hvis det er ut du vil så kos deg :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...