Elskeråværemamma Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 hun jeg hadde sist har så lang ventetid denne gangen - noen som kan anbefale noen utenom sykehuset (skal få legen til å skrive henvisning
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 sigrids ultra, skal dit på tirsdag..har ikke vært før, men mange skrøyder:) Meeen, jeg skal betale selv..koster 500 for en vanlig UL, syns ikke det var så gale;)
MathildeC Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Eneste jeg kjenner til, er mamastork (mamastork.no). De har en person som kommer inn og tar ultralyd også. Men vet ikke hvor "medisinsk" denne er, hvor mye info du får. Men hvis det bare er en kikk du vil ha, kan jeg anbefale de. Her er det ikke henvisning, du bestiller selv, koster ca 500,-. Ellers er det noen private du kan få henvisning til, legen din vet sikkert om hvilken som er ok, jeg husker dessverre ikke navnene! Sikkert noen andre her som gjør det :-).
1 høne i haneflokken-født Skrevet 14. mars 2009 #4 Skrevet 14. mars 2009 jordmor janne er fantastisk, hun har alt hjemme i kjelleren, google henne på startsiden, hun var et fantastisk mennenske, har også vært hos sigrids ultra, veldig kjekk hun også, begge koster 500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå