Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Mini hadde antydning til krupp hoste på morgenen i går og i dag så har feberen bare steget utover dagen og han klarer ikke dra på smilebåndet uten at han får skikkelige hostekuler.. Så fort han prøver og le eller prate så hoster han.. + litt hele tiden ellers og da.. Han har ikke krupp hoste nå i dag.. Men vanlig hostesaft gir jo ingen virkning.. Har tidligere fått Ventolin ( flytende) og bricanyl når han i en periode var veldig mye syk og tett i luftveiene.. Men når han er veldig tett i pusten og hoster mye.. Jeg tenker at jeg skal gi bricanyl, men er kanskje ventolin bedre?? det er ikke noe han får fast.. Kun når han tetner veldig .. Så tenker på når kvelden kommer og han skal sove.., så hadde det vært greit og gi han noe..
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Mine unger bruker Ventoline når de er tette, for så å bruke flutide etterpå. Har ingen erfaring med flytende, da de får innhalasjoner, MEN vil tro det er samme prinsipp? Bricanyl funket også på minsten, har ikke prøvd på største. Det gjør jo ikke noe å prøve, bare du ikke overdoserer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå