Gå til innhold

Noen som har erfaring med Nova Star?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt flere ting fra Nova Star og er kjempe førnøyd. Bra kvalitet og kjempe mye kule klær.

Gutten min er tynn og liten for alderen, men tror nok de er litt store i størrelsen, svenske klær pleier å være det.

Skrevet

Flott at du har god erfaring. Er buksene myke og gode? Kan man kjøpe buksene i den str barnet vanligvis bruker?

Skrevet

dytter litt da jeg gjerne skulle bestilt:)

Skrevet

Du må rope på LOTP, det er jo hennes butikk :)

Skrevet

Aha roooooooooooooper på LOPT jeg da!!

Skrevet

Hei:)

Alle buksene er myke, men den haremsbuksa er bare helt utrolig myk og god. Jeg ville kjøpt den str barnet vanligvis bruker i buksene da de er kjent for å være store. Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på klærne jeg har til jentene.

 

Lykke til med shopping:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...