LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Fant denne annonsen på Finn og fikk kjempelyst på flere ting til eldste gutten min. Så kan jo lillesøster arve når den tiden kommer:) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16672751 Noen med erfaring? Str og kvalitet?
miria79 Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Har hatt flere ting fra Nova Star og er kjempe førnøyd. Bra kvalitet og kjempe mye kule klær. Gutten min er tynn og liten for alderen, men tror nok de er litt store i størrelsen, svenske klær pleier å være det.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2009 Flott at du har god erfaring. Er buksene myke og gode? Kan man kjøpe buksene i den str barnet vanligvis bruker?
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2009 dytter litt da jeg gjerne skulle bestilt:)
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2009 Aha roooooooooooooper på LOPT jeg da!!
Gjest Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 Hei:) Alle buksene er myke, men den haremsbuksa er bare helt utrolig myk og god. Jeg ville kjøpt den str barnet vanligvis bruker i buksene da de er kjent for å være store. Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på klærne jeg har til jentene. Lykke til med shopping:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå