Gå til innhold

OVERHODET INGEN SYMPTOMER, MEN GRAVID


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har det som meg. Absolutt ingen symptomer, men har testet gravid med 4 tester fra CB og alle positive.

 

Hm beggyner nesten å lure litt om det virkelig er sant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alle symptomer på at jeg er gravid og er ca 5 uker på vei. Men venninna mi som skal føde om 4 uker merket ingenting da hun ble gravid. Ingen kvalme overhode eller ømme bryster eller noe. Vi er alle forskjellige og noen merker mye mens andre ikke merker noe i det hele tatt. Synes ikke du skal uroe deg, for symptomene kan komme etterhvert eller så er det bare ikke meningen at du skal være kvalm og oppblåst!

 

Lykke til i allefall:o)

Skrevet

Jeg er 6 uker ut i svangerskapet, og har så godt som ingen symptomer. Kun litt ømme bryst, som er kommet den siste uka.

Skrevet

Takk for svar jenter. Det var godt å høre. Begynte å bli bekymret. Jeg merker ikke engang murringer som mange snakker om heller jeg. Ingen ømme pupper eller kvalme.

 

Får vel bare kose meg og nyte. Håper spiren klorer seg fast i 9 mndr.

 

klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...