Gjest Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Det er jo så mye diskusjon om hva som skal oppi denne bagen, men hva bruker dere til bag? Selv har jeg ingen bag. Sambo har en slitt militærgrønn bag - den er uaktuell. Sønnen min har en spidermankoffert som er altfor liten , og uansett uaktuell Min egen trillekoffert er altfor stor, og utover dette har vil bare diverse fjell - og tursekker. Men det jeg har er en svær bærepose - er det sært å komme med den? Håper på kommentarer og gode tips til hva jeg kan bruke..
mayaya Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Jeg hadde mine og babyen sine ting i en bag og ting til mannen + fotoutstyr i en liten ryggsekk Hva med å benytte anledningen tl å få deg en pen bag?
Gjest Tale30 Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Jeg brukte trillekoffert. Veldig greit siden det er litt avstander fra A til B på sykehuset.
Klar Som Et Egg Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 hehe, syns det hadde vært kult med spidermankofferten :-) bare for å se reaksjonene! hihi.. Plastikk-pose blir litt narkis-veske aktig, hvis du skjønner hva jeg mener... Men dere trenger vel en bag? Du kan jo kjøpe en bag, for det får du bruk for mye siden.. Men en tur sekk fungerer vel også?
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Der satte du ord på mistanken min! "Narkis" er vel mest beskrivende på det å pakke i en sliten ramapose he he. Da blir det IKKE det. . Får vel invistere i en bag, med eller uten hjul. Men hvor får jeg kjøpt en stilig en? Og en det er litt god plass i? Er sportsbutikker eneste alternativ?
mayaya Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Enig med hun over, bag får du alltid bruk for! Dessuten er det deilig å skjemme seg bort litt, kjøp en pen en! Om du må gå noe sted, avhenger jo hvor du er. På StOlav blir du kjørt rundt overalt, trengte ikke bære en meter
mayaya Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Du har ikke en Friisbutikk eller noe i nærheten da? Bagene der er i en mye lavere prisklasse enn veskene, men de er iallefall litt småpene
Klar Som Et Egg Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Vil vel tro at koffert-butikker o.l. har litt stilige bager.. Litt moro med en fin en når du først skal kjøpe ny :-)
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #9 Skrevet 13. mars 2009 Koffertbutikkene her i byen har desverre bare kjedelige svarte bager. I tillegg er de dyre Finnes heller ikke Friis, og jeg tror ikke jeg rekker å bestille over nett;) Andre alternativ?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. mars 2009 #10 Skrevet 13. mars 2009 Hadde en sort liten skinnbag, hadde ikke så mye med meg så hadde god plass. Hadde også ting til mannen som ble for mye, fordi han ikke fikk være med oss- bare enerom.
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. mars 2009 #11 Skrevet 13. mars 2009 jeg har brukt en stor veske, eller en liten bag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå