LilleSolaMi<3 Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 vondt nederst på høyre side av magen,rett ved hoftekammen liksom men litt lenger inn på magen.. kjennes ut som jeg har strekt noe eller noe sånt...grusomt ubehagelig hvertfall... noen som har opplevd noe lignende?
Plutselig_gravid Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Ja! Her for et par dager siden. Akkurat samme plass som deg. Kjentes rett og slett ut som en strekk i den delen av livmoren.! Klarte ikke snu meg eller noen ting. Men, gikk heldigvis over etter noen timer.
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Er nok bare kynnere og at livmoren strekker seg. Veldig vondt når det står på men ta en pust i bakken, så blir de borte igjen. Var veldig plaget av dette i 2. trimester.
LilleSolaMi<3 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2009 har ikke merket noe til kunnere tidligere,så dette er helt nytt! hehe...men innbilte meg at det da skulle være ubehagelig over hele magen liksom,ikke bare ene halvdelen?? men hun har liggi mer på høyre side idag,kan det ha noe å si?
charlotte27 Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Hei, har sjøl hatt det.. det er livmora som strekker seg, ikke noe farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå