Gå til innhold

Flere som har menn som jobber lenge og komme sent hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sliten av aa ha eneanvaret for mini... VI bor i utandet og pappaen kommer hjem ca halv sju. Senest halv aatte er mini i seng. Synes det er vanskelig aa faa avlastning i helgene ogsaa, for alt maa jo forklares naar han ikke har vaert til stede hele uken! Huff, vi har jo ikke noe valg, men merker jeg er litt lei. Han vil gjerne hjelpe altsaa, og stiller opp naar han kan. Vil gjerne vaere sammen alle tre naar det endelig er helg, men merker jeg har behov for tid alene ogsaa....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer jobber 4-9 hver dag så han er sent hjemme, når jenta er i seng.. Nå går d jo greit mens jeg har perm, for da er vi sammen alle 3 på dagen, men blir nok hakket verre når jeg begynner i jobb og minsten hos dagmamma. Da får vi nesten ikke sett hverandre. Har du ingen andre som kan se etter småen din litt? Skjønner godt du trenger tid alene innimellom, merker selv hvor godt det er å kunne gå på butikken alene f eks, eller trene..

Skrevet

Min jobber som regel fra 10 til 19,av og til 18:P

Er driitkjedelig,ja:(

Både når det gjelder med jenta og det å være sosial.:/

Skrevet

Min samboer går på jobb kl. 0630 og kommer hjem tidligst 18 - 1830, men vanligvis ikke før 1900-1930. Det blir jeg som har ansvar dag og natt.

Men han er flink til å ta ansvar i helgene og gjør alt for å få det til å fungere. Og det gjør det på et vis. Men her om dagen da han sa at det hadde gått så greit å få barn, ikke var så slitsomt som han hadde tenkt seg og at han gjerne vil ha mange, så kjente jeg at det kokte litt. Ikke det at jeg ikke vil ha flere barn, men ikke hvis han skal ha den jobben, nei..

Skrevet

Her går pappaen på jobb rundt åtte om morgenen. Kommer hjem mellom fem og elleve om kvelden. Ofte rekker han akkurat hjemom for å spise middag før han må ut igjen på møter osv. Ikke ideelt, men det funker fint. Har heldigvis rolige unger. :) Lillebror har tidlig blitt vant til litt farting da, siden han må bli med når jeg skal følge storebror på aktiviteter rundt omkring.

Synes jo det er synd at far og barn ikke får mer tid sammen, men sånn er det akkurat nå. Han er veldig engasjert i ungene når han er hjemme da. :)

Skrevet

Her kommer pappan sjelden hjem før kl. 18.30, og vi har løst det med å vri døgnet litt for mini og meg. Hun har natt fra 21-9. Da får hun både mer tid med pappa om kvelden, og så blir ikke dagen fullt så lang for meg alene. Jeg ser at ekspertene sier at barn under ett år bør legge seg kl. 19, men kan ikke skjønne at det skal være noe dårligere å vri døgnet et par timer når det blir like mye søvn. Funker i hvert fall veldig bra for oss :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...