Gå til innhold

3D ultralyd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du ;o)

 

Vi har faktisk vært på 3D ultralyd idag - det var veldig moro og utrolig koselig!! Reiste bare for moro skyld, av ren nysgjerrighet. Så veslejenta vår ligge der å smatte på morkaka, leike med navlestrenga og både geipe, smile og se pottesur ut!! Vi er i uke 28 nå og så tydelige "familietrekk".

Så ut som vi ikke skulle få noen særlige bilder i starten, for veslejenta sov og armen lå å dekte for hele ansiktet. Men legen tok seg god tid, dytta tålmodig på magen og etterhvert fikk vi fine bilder og mang en god latter.

 

Anbefales av oss iallefall - vel verdt pengene ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sommerspent og takk for svar.

 

Da er det avgjort:) Vi blir nok nødt til å ta en tur for å se tulla vår igjen vi også! Håper vi får tid om ikke så lenge da, for nå fikk jeg veeldig lyst å gå:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

Vi var på 3D ultralyd i forrige uke på Ultralydklinikken på Lysaker. Uheldigvis så lå jenta vår med ryggen rett mot oss så det ble ingen bilder :-( .

 

Har fått ny time om ca 2 uker så da prøver vi igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har også væt på 3D ultralyd for jeg hadde hørt så mye positivt om det. Gledet meg kjempelenge, men ble desverre utrolig skuffa. Jenta mi ligger nå med hodet ned og vanskelig til ,i følge legen, så jeg fikk ingen gode bilder og heller ingen DVD som er vanlig. Utrolig kjipt, men vi ble jo advart når vi bestilte at det ikke er noen garanti så vi har ikke mye vi skulle sagt. Altfor mye penger for ingenting :o(

Jeg fikk en ny time gratis om noen uker, men kan ikke skjønne at jeg kan se mer da, for da ligger vel iallefall barnet med hodet ned (hvis det var det som var problemet...?) Jaja, er verdt å prøve så jeg er dum nok til å glede meg (nesten) like mye igjen , he he.

Håper du er heldigere enn oss. Lykke til - hvis du ikke allerede har vært nå ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 3D i forrige uke, var da 27+1. Det var helt fantastisk å se gutten vår igjen. Fikk med bilder og videosnutter. Eneste minuset var at han lå med hånda foran halve ansiktet under hele timen, men fikk da sett han fordet.Han var utrolig skjønn der han lå. Gled dere, absolutt verdt pengene :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi var på ultralyd i uke28.. veldig spennende, å se lulle sleike og smatte så ut som han koste seg veldig der inne :).. Så ble han trøtt å ville sove.. Spørs nok om han ikke ble skikkelig lei av all dyttingen på magen ettersom han bestemte seg for å gi oss "finger'n" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefales på det sterkeste!!!:) Vi var på knøttet ultralyd i Moss når jeg var i uke 27. (Uke 31 + 6 nå, termin 3 juni) Var der en time og fikk med oss en cd med 44 fantastiske bilder!!:) Helt ufattellig at de klarer og ta sånne bilder! Vi fikk se at det blir ei lita jente og alle synes hun ligner sin far:) Alt ble liksom så virkelig og nært. Og navnet Elise som vi har snakket om, falt liksom helt på plass:)

 

Ikke vurder det en gang, bare bestill time og gjør det:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...