Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Har oppdaget nå at poden på 1,5 år har masse rennende gugge fra øyet, antar det er øyekatar. Legesenteret her er stengt, bør jeg da ringe legevakta?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Dumt av meg å spørre her.. jeg ringte selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Smartest å bare ringe, ja:) Små'n må få Kloramfenikol!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 I 90% av tilfellene så er det en virusbetennelse, og da er det eneste man kan gjøre, å vaske med saltvann! Kan enten kjøpe sånne engangspakninger på apoteket eller lage saltvann selv! Jenta mi er veldig plaga med det, men det går over etter en stund...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Nye retningslinjer fra i år som sier at man kan se det an før man starter med antibiotika. Skyldes nesten alltid virus ja.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Han fikk klorafenikol, så håper det går over. Nå har han 40 i feber og er ikke i god form i det hele tatt.. forkjøla og sånt i tillegg. Heldigvis hadde han ingen infeksjon nå, men skulle se an til i morgen. (Tror han kanskje er redd for bronkitt eller lungebetennelse)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå