Gå til innhold

inspirert av utro innlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er å være utro for deg ? virker som om noen mener at det kunn er sex som er utroskap ?

jeg mener i hvertfall at kyss også er utroskap og direkte flørting/nett/tefefon sex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, forsåvidt, men det hadde vært lettere å tilgi at sambo hadde puttet tungen sin inn i munnen på ei annen jente enn at han hadde puttet noe annet i henne, for å si det sånn...

Skrevet

Å innlede et forhold til noen andre uten å nevne det for partner kommer kanskje i nærheten. Sånn for min del. Dette er selvsagt grundig individuelt.

Skrevet

Et forhold med en annen bak partnerens rygg er utroskap for meg. Har du et forhold til en annen person som du ikke vil at din partner skal vite om, er det noe som ikke stemmer.

Ellers med en åpenlyst "venn" er utroskap kyss eller klåing.

Skrevet

For meg, er ikke sex i seg selv utroskap, heller ikke kyssing! Men om man skjuler det for den andre parten, så er alt utroskap! Så hos meg er ikke selve handlingen utroskap, men det at han/hun velger å holde det skjult for den man er sammen med/gift med!

Skrevet

herregud, hva for et tilbakestående svar er det ? Så hvis mannen din sier at jeg har pult veninna di i dag jeg, men jeg skjuler det ikke for jeg er ærlig. Kom så går vi på kino... så er ikke det utroskap for deg ?

Denne er ment til Anonym 15:15

Skrevet

Om mann min sir eller gjør nåt som han IKKE ville gjort om æ sto ved sia av han......

Skrevet

Om du ikke kan gjøre det forran mannen/konen/parteneren din, bør du la det være. Enkelt og greit!

Skrevet

Når du gjør noe du ikke kan fortelle kjæresten/kona/samboeren din, da er det fare på fære syns jeg.

Skrevet

Vanskelig å svare på. Et kyss kan være utroskap og et annet kyss ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...