Bøllefrød Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 hva er å være utro for deg ? virker som om noen mener at det kunn er sex som er utroskap ? jeg mener i hvertfall at kyss også er utroskap og direkte flørting/nett/tefefon sex.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Jo, forsåvidt, men det hadde vært lettere å tilgi at sambo hadde puttet tungen sin inn i munnen på ei annen jente enn at han hadde puttet noe annet i henne, for å si det sånn...
Gjest -<<- Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Å innlede et forhold til noen andre uten å nevne det for partner kommer kanskje i nærheten. Sånn for min del. Dette er selvsagt grundig individuelt.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Et forhold med en annen bak partnerens rygg er utroskap for meg. Har du et forhold til en annen person som du ikke vil at din partner skal vite om, er det noe som ikke stemmer. Ellers med en åpenlyst "venn" er utroskap kyss eller klåing.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 For meg, er ikke sex i seg selv utroskap, heller ikke kyssing! Men om man skjuler det for den andre parten, så er alt utroskap! Så hos meg er ikke selve handlingen utroskap, men det at han/hun velger å holde det skjult for den man er sammen med/gift med!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 herregud, hva for et tilbakestående svar er det ? Så hvis mannen din sier at jeg har pult veninna di i dag jeg, men jeg skjuler det ikke for jeg er ærlig. Kom så går vi på kino... så er ikke det utroskap for deg ? Denne er ment til Anonym 15:15
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Om mann min sir eller gjør nåt som han IKKE ville gjort om æ sto ved sia av han......
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 13. mars 2009 #9 Skrevet 13. mars 2009 Om du ikke kan gjøre det forran mannen/konen/parteneren din, bør du la det være. Enkelt og greit!
b10na&lillegull Skrevet 13. mars 2009 #10 Skrevet 13. mars 2009 Når du gjør noe du ikke kan fortelle kjæresten/kona/samboeren din, da er det fare på fære syns jeg.
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #11 Skrevet 13. mars 2009 Vanskelig å svare på. Et kyss kan være utroskap og et annet kyss ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå