*Venter*på*den*3*stjerne* Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Hei! Var på UL idag og så et lite hjerte som banket Etter min beregning så er jeg akkurat 10 fullgåtte uker på vei idag.. Gynekologen målte fosteret og kom fram til at jeg var 10+6 på vei... Synest dette er litt merkelig, er bombesikker på siste mens, har 28 dagers syklus..er ikke dette litt rart?
Lillegull er født:) Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Hei:) Jeg var også på ul i dag, og fikk se en liten kropp med armer, ben og et bankende hjerte. I følge min beregning så skulle jeg være ca 6 eller maks 7 uker på vei, men legen målte meg til 8+1! Ble ganske overrasket da kan du si. Jeg hadde en SA i desember og blødde helt til midten av januar så dvs at jeg hadde eggløsning før jeg sluttet helt å blø. Men jeg er uansett overlykkelig over å ha sett at alt er bra med den lille, og at jeg er lengere på vei enn jeg trodde betyr jo bare at svangerskapet går litt "raskere" enn forventet:)
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Det er ikke unormalt, da fosteret vokser veldig i rykk og napp den første tiden. Brått kan det hvile i noen dager, slik at du blir satt tilbake. Så det er nok helt normalt Først ved uke 17-20 stagnerer alle babyene, og ligger jevnt, før de begynner å vokse individuelt igjen frem til fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå