Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt gikk veldig fint! Legen mente jeg var litt over 6 uker på vei da jeg var der på tirsdag, trodde selv jeg var 7 uker. Uansett, så vi et hjerte som banka. Så utrolig deilig å se!!

Det som var litt rart, var at han kunne se en ekstra skillevegg i livmoren. Jeg så også tydelig en strek som liksom delte livmoren i to. Han ble litt usikker på om det kunne være en til, men han så ikke en til. Til slutt konkluderte han med at det mest sannsynlig bare var en. Men han ville ha meg tilbake om 2 uker for å sjekke utviklingen der inne. Noen som har opplevd lignende??? Kan det være at det i utgangspunktet var to, men at den ene bare har blitt borte liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en slik skillevegg i mitt forrige svangerskap..Fikk store blødninger i uke 7-8 og fikk ultralyd..Så da at jeg hadde en skillevegg i livmoren.. Gynkologen mente på at jeg hadde hatt tvillinger, men mistet den ene..Derfor desse blødningene som jeg hadde i noen uker..

Skrevet

skjønner.. men gikk det bra med den andre babyen??

Jeg har ikke hatt noen blødninger, men er bare 7 uker på vei. Kan det være at jeg begynner å blø for liksom å kvitte meg med det ekstra rommet der inne? Skjønner liksom ikke dette helt..

Skrevet

joda, fødte et friskt barn 6 mnd etterpå :) fikk 3 uker før termin..

Men jeg var veldig redd for å miste, blødde veldig mye, men det var i fra den andre siden av skilleveggen, der den tvillingen jeg mistet hadde vært..Men det gikk bra tilslutt :)

Siden du ikke har noen blødningen så kan det jo bare vere begyndelsen på et tvillingsvangerskap som ikkje utviklet seg slik som det skulle, at det bare vokser et foster..Da har jo du ikke en abort slik jeg hadde, håper du slipper alt det styret jeg hadde...

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...