Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Sitter her med skikkelig mensenvondt i magen og ryggen, har kommet i tak siden i natt... Snakket med føden, og har fått beskjed om at de må komme tettere (var da 20 min i mellom) og være vondere for at det er noe vits å komme inn.. Så nå venter vi og tar tiden... En periode var det 11 min i mellom, men jeg vet liksom ikke hvor kort tid i mellom det bør være før jeg ringer føden igjen? Har også tatt på meg bind for å skjekke om det kommer noe fostervann. Men de bindene jeg har trekker jo veldig godt til seg fuktighet... Kjenner jo at bindet er litt fuktig, men nok en gang er jeg veldig usikker på HVOR fuktig det skal bli... Noen som har noe greie på dette??? Veldig takknemlig for svar!!:-)
Underveis --> Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Er det ikke slik at de skal komme med 5 minutters mellomrom, eller 3 på 10 minutter? Om du er flergangsfødende tror jeg at de vil ha deg inn før. De skal vel helst vare et halvt minutt eller lenger også, selv om noen aldri får regelmessige rier.
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2009 Takk for svar!! :-) Nå har det så klart roet seg igjen, så da regner jeg med at det var falsk alarm og trøster meg med at det i det minste har gått enda en dag...
Underveis --> Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Åh! Så kjedelig! Håper det tar seg opp igjen for deg da. Her er det overhode ingen tegn på noe som helst. Er nesten bedre det enn de to ukene jeg hadde her der det var kynnere og murringer, stikninger og andre lurerier til stadighet!
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 Ja, det er litt slitsomt når man liksom ikke vet... Men men, siden jeg hadde planlagt ks da jeg fikk førstemann, får jeg prøve og huske at dette er det jeg savnet den gangen! Eller i allefall så er det vel dette som er mer normalt ;-) Når har du termin? Fant forresten en del gode svar på hjemmesiden til Sykehuset i Vestfold :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå