Kæmma og trultene Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Satt og så på 7th heaven nå og på slutten kom det en remse med missing children, men bilder og hvor lenge de hadde vært borte osv. De minste var bare ett år!! Hvordan overlever man noe sånt - at det mest dyrebare man har bare blir borte, og man ikke vet hva som har skjedd eller hva det utsettes for?? Det er ikke mindre tragisk og ulevelig når de små dør, man da vet man iallefall at de tross alt har det bra der de er. Det vet man jo ikke hvis de bare er borte??! Bli helt dårlig av å tenke på det jeg, og får lyst til å droppe alt jeg har i henda på jobben for å dra og hente vesla i bhg og knusekose henne lenge. Og snart har jeg en til prinsesse å føle så sterkt for - heldige meg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå