Gå til innhold

Hyperemesis...hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i dag pga uutholdelig kvalme, oppkast og masse brekninger døgnet rundt. Har den sisste tiden nesten gått ned 3 kg :(

Skal bruke dagen i dag og i morgen på å se om jeg blir litt bedre, hvis ikke så skal jeg legges inn søndag. Har følt meg dårlig, men blir skremt ved tanken på hvor dårlig jeg egentlig er. Trodde det liksom bare var helt ekstreme tilfeller hvor man havnet på sykehus, og trudde ikke jeg var ett av disse....uff.. Eneste positive er at da slipper jeg å tenke på hva jeg skal ha i meg og kan bare slappe helt av....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj så kjedelig at du er så dårlig. Men det er som du sier da kan du slappe masse av. Ta med deg masse lesestoff og behaglige klær, og prøv å kose deg!

Skrevet

Føler med deg. Har selv vært innlagt 2 ganger for å få intravenøs væske.

Har du fått noe kvalmestillende hos legen din da? Det kan jo hjelpe litt slik at du ikke kaster opp alt du får i deg. En liten trøst er jo at den lille i magen tar jo den næringen den trenger, men det er jo ikke dermed sagt at du skal måtte lide altfor mye for det da :)

God bedring! Husk å drikke små og hyppige slurker. Det er lettere å beholde enn om man drikker mye på en gang. Og å blande eplemost og farris er jo et bra tips. Da får du i deg både salt og sukker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...