Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 være veltrent, ha store pupper, fint sminket og kule klær.......Er sånn jeg føler meg inni,men det er ikke slik jeg ser ut på utsiden:(
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Veltrent er enkelt. Det er bare å lete en trenigsform eller to man liker og sette igang. SMinkekurs kan du nok få om du stikker innom et parfymere, både mtp fargevalg og teknikker. Klær,- Spør venner og kjente..Kanskej går det noen rundt med en "stylist" i magen,- eller dra på noen butikker de er kjent for å være behjelpelig, og be om å få prøve en "garderobe",- både fro å shoppe der og a, og for å få tips til hva du generellt bør se etter..En "siste mote" butikker ikke å anbefale, da man som regel ikke kan regne med å ta seg særlig bra ut så lenge man ikke har en kropp som er "siste mote" ;o) Dra til frisør som har stylist (eller hva heter det med slike "spesial" frisører som er litt mer enn vanlig frisør...) ansatt,- der kan du OGSÅ få lære om sminke og ikke minst få en frisyre du føler deg vel med.. Mtp punkt en bør du være glad for at puppa ikke er for store,- dessuten finnes det så mye fine "Innlegg" ) Tenk positivt. En god holdning og positivt syn på det meste gjør en vakker.. Det som har STØRT innvirkning er SMILET:.,....Av alt man kan bruke penger på når det kommer til utseende synes jeg TENNER er verdt prisen...Et fin smil som viser pene, hvite tenner utstråler både god helse, at man bryr seg om seg selv og utseende, glede , optimisme og styrke ) Før du kaster bort penga på nye pupper, mageplastikk og fettsuging, kost heller på noe på smilet om det er rom for forbedringer der ) Lykke til, og begynn i dag med å se på alt det BRA ved deg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå