Gå til innhold

Dere som har 2 barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med 2 eller vil dere ha flere? Når tenker du eventuelt på å få nr 3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt fornøyde. Mulig vi får lyst på en til, men det blir i så fall på ingen måte jeg som tenker å få den. Om det blir aktuelt snakker vi sikkert om et sånn tre-fireårsperspektiv.

Skrevet

Ja vi vurderer.. men det blir å få før minste er to år.. vi tar småbarnsperioden mens vi er midt oppi det..

Skrevet

lillesøster er bare 3 uker så er ikke noen akutt "babysyke" her i huset nå, men vi har "bestemt" oss for å få 4 barn så er bare halvveis nå med nr 2 :)

tror nok det blir noen år i mellom, har 5 år mellom nr 1 og 2 og jeg må nå gå ferdig skole og få jobb o.l. før nestemann så kanskje om 3 år så kommer tredjemann og deretter nr 4 ganske raskt tror jeg :)

Skrevet

Kanskje når begge sover natten gjennom! :/

Skrevet

Godt fornøyd og happy med 2.

Har gitt oss selv en slags frist på 5 år - på å bestemme ss for ja eller nei til nr 3. Akkurat nå: nei..

Har en på 3 år, og en på 9 mnd.

Skrevet

Har to, ønsker oss tre.

Men går mange runder rundt her og diskuterer når det passer best. De to vi allerede har er 6 og 3 år.

Skrevet

Har to nå på 5år og snart 3år, er nokon mnd til da....... Eg studerar så eg må gjera det ferdig først, er forhåpenligvis ferdig i 2010, ha ein jobb også har eg ein liten jobb med mannen min da...........han vil ikkje ha fleire.....

Eg er veldig fornøgd nå med dei to eg har men kunne godt tenke meg ein nr 3 om nokon år............me får sjå ;)

Skrevet

Jeg har kommet litt lenger, men kan svare likevel ;)

Vi planla to barn, og etter at nr to var kommet var vi fornøyd med det.. Helt til minste fylte 2 år, da synes vi plutselig han var så stor, at tiden gikk så fort, at vi ikke følte oss helt ferdig med babytiden likevel, og ikke minst synes vi plutselig at "bare" to barn var litt lite.

Så da begynte vi å snakke om å få nummer tre, tredje kom 3,5 år etter nummer to og det var bare kjempekoselig.

Nå for fire uker siden kom også nummer fire (ikke helt planlagt, men veldig velkommen likevel).

Skrevet

drømmen var at jeg ville ha 2 barn ei jente og en gutt :) og det har jeg fått :)

det holder lenge for meg :) kunne aldri falt meg inn å ha 3 eller 4 barn.:(

Skrevet

Vi har en gutt på snart 3 år og en jente på snart 3 mnd. Tror egentlig det holder. Tiden vil vise.

Skrevet

Vi har to barn, en på 4 år og en som snart fyller 2 år. g nå er jeg nygravid med nummer tre og er kjempeglad for det.

Skrevet

Vi har 2 jenter, ei på 6år og ei på 2mnd:) Jeg har lyst på to til, førstemann ganske snart:) Men sambo sier bare en til, å vil ikke prøve å bli gravide før om minst ett år sier han..

Skrevet

vi har en gutt på 3 og en jente på 1, og mannen vil (foreløpig) ikke ha flere, jeg vil ha et barn til. Jeg syns at 2 år mellom er helt perfekt, men siden mannen ikke er klar, og jeg egentlig ikke orker et sv.skap til så tett (bekkenløsning), så tenker jeg at jeg vil ha ca 3 år mellom jenta vår og neste...

Skrevet

Har to og er godt fornøyd med det. Kommer ikke til å få flere, to foreldre og to barn er helt perfekt. ;o)

Skrevet

Her holder det med 2! Absolutt ingen ønsker om fler. Men hadde jeg skullet ha en til ville det blitt når minsten er max 3 år tipper jeg. Bli ferdig med det liksom...

Skrevet

Har to (ei på 4,5 og ei på 2,5) og ja, jeg er jammen ferdig! Vil absolutt ikke ha flere:)

Skrevet

Vil ha en til, men ikke i år...

Skrevet

jeg har 2 stk, ønsker meg 1-2 til jeg, sambo oxo. Blir vell prøving neste år tenker jeg.

Skrevet

Har to gutter på 5 og 3,5år.... Og sa for ca 1år siden at jeg overhodet ikke skulle ha flere, aldri i verden. Nå har verden snurret rundt et par ganger ekstra for oss så jeg og faren deres har endelig fått ut fingern å flyttet fra hverandre. Jeg har ny kjæreste som alt går veldig bra sammen med, gutta og han stortrives sammen. Så må vel helt ærlig innrømme at det nok kommer et par stykker til om noen år.

Skrevet

Har to, ønsker flere...etterhvert;)

Skrevet

Er veldig fornøyd med å ha fått to flotte gutter.

Men, jeg skal ikke utelukke at lysten på enda en liten kommer etterhvert. Men det blir i hvertfall ikke før om 4-5 år. Har 17 mnd mellom guttene og orker ikke flere tette nå ;-)

Skrevet

For øyeblikket kunne jeg ikke tenke meg en til, men de er små og tett nå.

Siden jeg er singel er det jo greit , for det er jo ingen sjangse for en ny graviditet.

Men jeg kunne tenkt meg en til sånn når største begynner skolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...