lucky1 Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Fikk sjekket HCG i dag, mot HCG på mandag å det har STEGET :-D Mandag:344 Fredag (idag): 1316 Så til alle som blør litt, det BEHØVER ikke å gå feilveien! JEG ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD :-D
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Gratulerer så masse! Håper spiren din klorer seg fast helt frem til termin :-)
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 GRATULERER!!! ))) Håper blødningen har stanset da. Hvor langt er du på vei?
lucky1 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2009 hadde bare brun "blødning" (viss man kan kalle det det...var så lite) og har ikke "blødd" siden helga, så her krysses alle tær å fingre ;-) er nå 4+3
Galathea73 Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Hei, jeg har også hatt noen blødninger, men fikk fine HCG i dag, fordobling på 3 dager, puh, ikke helt avslapp ennå, men litt mer positiv. Er akkurat 6 uker, så det blir nok uansett jeg koster på meg en privat ul om ei uke el 2. God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå