2 små og en undulat Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 I hvilken uke merket dere nummenheten og når begynte det å bli skikkelig ille? Jeg hadde det i sist svangerskap, og er så redd for å få det igjen. Men nærmer meg uke 30 og har ikke merket noe enda...
hvalenmedoscarpåmagen Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 eg merka det ganske tidlig. Kan ikkje huske ka uke det var. Har 2 svangerskap fra før og har ikkje hatt dette problemet med dei. No er eg i uke 37 og vært sjukemeldt siden november på grunn av dette og bekkenløsning. Jobber som frisør så det seier seg sjøl att det blei umulig. Eg har sjukt mykje vatn i kroppen så dette forverrer det masse. Dei tre siste dagane har vært grusomme..satt seinast i går og grein fordi eg hadde så vondt i armane. Rot flyter og det er masse eg skulle gjort. Men klarer det ikkje. Krysser alt eg har for att du skal slippe denne gangen !!!
2 små og en undulat Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2009 Takk for svar! Føler virkelig med deg, jeg vet hvor fælt det er.
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Jeg må innrømme at jeg ikke husker når det satte i gang, men har hatt det noen uker nå. Akkurat nå er jeg inne i en bedre periode ("bank i bordet"), men for et par uker siden var det skikkelig ille. Da var jeg i uke 35. Jeg håper du slipper unna, det er noe skikkelig herk !! :-)
2 små og en undulat Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 Mother2be: Noe spesielt annet som har skjedd iom at det er litt bedre nå enn for 2 uker siden? Har du f. eks mindre vann i kroppen nå? Da jeg hadde det sist gang, ble det bare verre og verre og endte opp med at jeg ikke sov mer enn 10 min om gangen pga hender som dovnet helt bort:( Håper du beholder den gode perioden din:)