Gå til innhold

Diamanda Galas!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Hvordan er formen?

Endelig helg! Vi skal på biffmiddag til svigers ikveld, gleder meg til det.

Er egentlig i kjempeform nå om dagen! JIPPI! Det er så godt å ha energi igjen. Men er fristende å fortsette i 50% jobb, for det er utrolig tungt og slitsomt på jobben.Skal tile legen på fredag.

Har du begynt å gå til jordmor? Jeg har ikke tatt kontakt enda, men det er vel snart på tide??

Du må ha en kjempefin helg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei;-)

formen er upåklagelig;-) magen har vært så og si helt bra de siste dagene, og det er deilig;-))

skjønner at det er fristende med 50 % når du har en så tung jobb..da holder du sikkert lenger enn hvis du sliter deg ut med 100%.

jeg skal til jordmor om to uker for første gang..det blir vel ikke så veldig spennende, men det kan jo hende hun sjekker etter fosterlyden;-)

jeg ringte dit for 1 mnd siden, og siden jeg allerede hadde vært hos lege skulle jeg egentlig ikke til jm før uke 24...men de satte meg opp i uke 18 likevel;-)

utrolig godt med helg etter en ukes jobbing..og idag var det ekstra hektisk med en voksen for lite på avd;-(

så nå har jeg sendt sambo ut etter taco( som jeg ikke orket tanken på for noen uker siden;-), cola og potetgull..til og med sjokolade frister plutselig igjen;-) så nå kommer vel kiloene på rad og rekke...

ha en super helg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...