(",)snartimål (";) Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 her kom det noe jeg ikke var forbrett på... gikk på do i sta og hva tisset jeg jo blod... (ikke mye) er på overtid meg tr og er nå grusomt forvirret her... noen som kan väre så snille å forklare meg hva feste blödninger er???? tusen takk vis noen har noen forklaringer her.....
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 har du ikke testa ennå? Du er jo på overtid med TR og festeblødninger skjer vanligvis ca 1 uke etter EL. Du er sikker på at det ikke er TR som kom like forbaska igjen da? Uff, jeg håper at det er festeblødninger du har, men jommen om jeg vet altså...... Krysser fingrene for deg!
(",)snartimål (";) Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2009 hei sann madde mor.... nei jeg er ikke noe tester gitt.. her er det blod pröver som må til og ikke litt tiss bare;( da tror jeg ho tr er litt ute og leker bare for det er bare når jeg tisser det kommer pitte litt blod..... jeg går på den helvetes proveraen og den gjör det vanskelig og forstå kroppen mere ..... men her er det topp grav sym i stede for mensen.... takk for svaret ditt... skal holde deg oppdattert jeg ...hihihi klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå