saa09 Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Idag føler jeg meg skikkelig gravid, mensmurringer hele tiden, vondt i hodet, småkvalm og uvel. Det er ikke så deilig, men allikvell så er det deilig. Jeg elsker at jeg kjenner symtomer:-) Noen flere som tenker sånn ???
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Hehe, både og. Jeg er kvalm nå og sukker og syns synd på meg selv... Men så tenker jeg på hvorfor jeg er kvalm,og smiler. Før jeg sukker tungt igjen ;P Så ja, og nei, om hverandre ;P
EnJente_m_2Jenter Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Huff, altså i teorien hopper jeg av glede over symptomer, jeg er gravid, JIPPI !!! MEN det er ikke så deilig å spy 6 ganger daglig og enda verre å være så kvalm at du faktisk ikke orker noe. Til tider begynner jeg bare å grine,f or jeg er så kvalm at jeg ikke orker å lage meg mat en gang. Orker ikke hente posten. Ultralyden i dag var en kamp. Sambo måtte bråstoppe og la meg spy ut av bilen. I tillegg så er det faktisk mye verre med denne enoooorme kvalmen som snerper seg opp øverst i halsen min 110% av tiden. Våkner om nettene så kvalm at jeg ikke vet hvordan jeg skal ligge. Så for min del er det supert med symptomer, men dette med spy og kvalme er jo ikke like hyggelig alltid hehe ! men HURRA for å være gravid Heller dette enn ikke gravid for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå