martma Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 blir bagasjerommet for lite? Vi ser på bil, men usikker på om den blir for liten...
Overraska74 Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Hvis du mener vogn på str. med f.eks Simo kombi, så blir det veldig dårlig plass i bagasjerommet. Vi har en XC70 og Simo kombi-vogn, og det er ikke så mye plass igjen der heller når vogna er med. Ønsker lykke til i "biljungelen"! )
heiamagen Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Vi hadde V40 før og fikk ikke plass til noen ting. Utrolig teit bagasjerom, taket går jo nedover bak og spiser hele plassen. Ellers super bil! Nå har vi V70 og det er stor forskjell! Kan sette vogna "rette veien" inn og har kjempegod plass. Tror V50 har omtrent samme bagasjerom som V40. Vi har en OTH-vogn, den blir ganske lav når man slår den sammen men ikke så mye kortere enn andre vogner tror jeg. Anbefaler forresten OTH-vogn også Sjekk bagasjerommet på Toyota Avensis før dere kjøper V50, den ligger vel i samme priskategori. Jeg ville kanskje heller valgt Avensisen pga mye større bagasjerom.
Mammsenvokser Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Heisann. Vi har volvo v50, var litt spent først på bagesjeplassen, men tror nok ikke det skal bli noe problem. Søstra mi har nettopp fått baby og har en stor Brio vogn,så vi har prøvd ut med den inne i bagesjerommet, og det gikk over all forventning. Vogna gikk inn på langs, altså fronten mot baksetet og håndtaket mot bagasjedøra. Har ca halvebagasjerommet til overs på siden + at en har plass i øverkant. Den vogna vi har tenkt å ha, tror jeg blir hakket mindre og da blir det enda mer plass
scoobydo Skrevet 14. mars 2009 #5 Skrevet 14. mars 2009 Hei! Vi såg på en volvo v50 og syns den virket liten bak. Min søster hadde en v40 da hun fikk barn, og de fikk plass til en simo vogn i baggasjerommet. Men den tar jo mesteparten av plassen. Bare vær obs på hvilken vogn dere kjøper og hvordan den blir når dere slår den sammen. Basson roma sin vogn kan feks ikke slås sammen med sportsdelen på vogna... Noe som gjør den litt mer plasskrevende.. Vi kjøpte en volvo v70 istedefor, har mye større baggasjerom...
megogdetretrolla Skrevet 14. mars 2009 #6 Skrevet 14. mars 2009 Vi har en v50. Ikke noe problem å få plass til f.eks en simovogn, men det er ikke plass til veldig mye annet baki da. Har skiboks i tillegg, så har ikke vært noe problem. Men hadde vi skulle kjøpt ny bil nå, hadde vi valgt en v70.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå