trippelmamsen Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Med 3 barn i huset blir det etterhvert veldig mange bilder. Henger dere opp alle sammen og hvor? På barnas rom? Stua eller? De er jo veldig fine da.
Tøysetipp Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Sort/hvitt bilder av henne alene i hvite rammer (i stuen) Barnehagebildene henger over hverandre på soveværelset hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå