Juni 2009 * April 2012 Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har hest og rir fortsatt.. og lurer på om det er noen andre som også gjør det her inne? Jeg er 6 mnd på vei. For å være på den trygge siden rir jeg kun på min egen hest, som jeg stoler fullt og helt på. Og det blir bare rolige turer.. Flere?
heisim Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har hest... eller, har akkurat satt han bort på fòr.. supertrist. Men jeg er der en dag i uka og greier ikke helt å holde meg borte fra å ri. Rir også litt på en islandshest, og føler at det overhodet ikke er farlig. Den er 20 år og nærmest automatisk Men min er ung og urutinert, og ser en del spøkelser... derfor prøver jeg å la være på han
coriander Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har hest og rir fortsatt. venter nr 3 - og har hatt hest hele tiden...med hun første red jeg til 2-3 dager før fødsel/termin og oppå igjen 10-14 dager etterpå. med nummer to var jeg ikke fullt så ille..hehe. Håper å klare å holde han i gang, mister jo. en god del treninger utover..men men.
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Vi har en del hester. Men pga bekkenløsning så rir jeg ikke, tror ikke jeg har mulighet til å komme meg opp på en av de store damene våre. Men jeg har også to minishettis-hingster som jeg kjører med, og det driver jeg med fortsatt. Skal stille dem til Kåring nå om 2uker... Er skikkelilg spent!! :-) Er nå 6mnd på vei, og den største utfordringen i bruken av disse er å få sæla dem opp. For de er ikke akkuratt store og jeg må sitte på huk/gulvet, sitter jeg på en krakk så blir jeg for høy :-p Den ene er målt til 84cm, han andre er noen cm høyere.. Det blir ikke akuratt det samme som å ri på en av de store hesten i form av risiko for fall når jeg sitter bak en bitte liten hest me maks vekt på ca 90kg.. :-p Har også fått forbud mot å ri av kjæresten, da han er veldig redd for at det skal skje noe med meg og babyen. Så jeg venter med å ri igjen til vesla er ute og han kan passe henne. Gleder meg virkelig til å sette meg opp på en av damene og ri! :-) Misunner dere for ridningen jente! Heldiggriser!!!
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 Det er noe slikt jeg går for tenker jeg.. hehe! Selv om jeg nå kjører mere med mi enn jeg rir. Hun stresser endel og da får jeg endel kynnere, og det er litt ubehaglig i nedoverbakker :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå