Gå til innhold

Menn og sykdom/skade - tåler de mindre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på sykehuset i går. Det nevnte man at enkelte kvinner var flinkere enn menn til å bite i seg smerte. Dette stemmer godt her i huset. Jeg lurer på om dette er forsket på. Noen som vet om det finnes forskning som tyder på at menn faktisk blir sykere/kjenner smerte sterkere enn damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååh, visste du ikke at ingen kan vær sykere enn mannfolka :) det stemmer også veldig godt i dette huset. Har man litt snue, eller "feber" på 37,8 må man holde sofan i 3 dager. Eller kjenner mannen det litt i ryggen må jeg saktans gjøre alt. Det er så jævlig irriterene. Jeg er ikke mye syk, men når jeg er det så er jeg VIRKELIG syk. Har hatt mer slitt med ryggen jeg enn han, så jeg forstår ikke at han tørr å vise den svake siden der. Det er sååå synd på han, men jeg har aldri fått noe slags "sympati".

Nei damer er sterkere enn mannfolka, men så er det oss det går utover, mentaltvis også da. Mannfolka slepper det inn øret og så glir det ut på det andre øret-

Skrevet

så var det svar på spørsmålet ditt ja :P hehe. Jeg vet ikke om det er blitt forsket på. Men det BURDE det.. så vi kunna ha ferska alle mannfolka ass. Men det er vil ingen så tørr det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...