Gå til innhold

Venninne med silikon selger melk til sykehuset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser hun er veldig ryddig og ordentlig.

Koker alt veldig nøye, er renslig og samvittighetsfull.

Men burde man selge melk om man har silikon?

Egentlig mener jeg det er flott med alle som tar seg bryet men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykehusene kjøper ikke melk fra hvem som helst, de som ønsker å selge blir jo sjekket opp med masse prøver først osv. Så det kan umulig ha noe å si om hun har silikon!

Synes det er flott at hun selger melk jeg da, silikon eller ei.

Skrevet

????????????????

Hva har silikon med saken å gjøre? Ikke akkurat som den påvirker melka... Flott venninne du har!

Skrevet

hva skulle være problem med det?

silikonimplantatene påvirker jo ikke melken....

Skrevet

Fordømmer henne ikke. Men ny forskning viser at melken blir påvirket.

Og hun sa sykehuset ikke visste om silikonen. Burde ikke sykehuset få ta det valget i stede for å la være å si det?

Skrevet

nyere forskning?

jeg har silikon. vil gjerne få en link jeg da.

ammer som bare det her..

Skrevet

de hadde garantert spurt henne om hun hadde silikon om det var farlig for melka..

Skrevet

Hi her. Jeg mener heller ikke det er farlig. Har fx aldri stusset over at hun ville amme ungen sin.

For de sier at selv om noen stoffer kan gå over så er det likevel bedre enn ingen melk.

Men husk at melken på sykehuset blir brukt på svake og premature babyer med mindre immunforsvar.

Jeg hadde ikke hatt mage til å selge melk til dette formålet uten å nevne at jeg hadde hatt silikon.

Sunne friske barn på føden får erstatning om produksjonen er treg.

Kun de med størst behov får morsmelk.

Så jeg fordømmer ingen med silikon som ammer egne barn.

Skrevet

synes ikke påstandene holder mål...

Skrevet

He he, sykehuset vet nok alt om hennes helse og pupper hvis hun faar lov til aa donere melk ;-) Jeg tviler paa at silikon gjoer melka hennes "uhygienisk" liksom.

Skrevet

setninger som starter på "folk sier at........." har ingen kredibilitet hos meg. herregud, man får vise til fakta hvis man skal komme med slike utspill. mange som hører mye, ofte er det ting som er direkte usant.

når man donerer melk blir man spurt om det meste, hadde det vært et problem ang silikon så tror jeg det hadde vært en del av kontrollrutinene deres. Og dette med å selge melk. det er ikke såååå bra betalt utifra allt arbeid man legger i det. Syns det er beudringsverdig at venninnen din orker å ta seg tid til å hjelpe andre.

Du derimot.... kanskje du heller skal spørre venninnen din enn å slenge drit her inne?

Skrevet

du har virkelig en omsorgsfull venninne.sett pris på henne

Skrevet

Silikon har da ingenting med melken å gjøre, selvom degge delene er i puppen, det er som å spørre hvordan du kan se og tenke samtidig.

Skrevet

Hvis du lurer, ringer du det aktuelle sykehuset, og spør dem, så slipper du og sitter her å spekulere.

Skrevet

og hvor har du funnet disse påstandene ang silikon og amming?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...