Gå til innhold

Lei meg etter legebesøk:(:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste fredag var jeg på modningsakupunktur, hadde da 1-2 cm åpning, pluss jeg tror slimproppen gikk på lørdag.

Jordmor sa da at hun låg godt nede i bekkenet.

Kom til legen i dag, han sa han syntes hodet var bevegelig å jeg kunne gå lenge til.

Har termin i morgen..

Hormonene har slått ut, å jeg er så lei.. har nok giret meg veldig mye opp:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. ville nok stolt mer på jordmor enn lege jeg da! Ikkje nåkka å tenke på.. babyn kommer når han kommer uansett hva alle sier.. Vi må vel bare smøre oss med tålmodighet! :)

Skrevet

babyen kan jo fiint komme selv om hodet ikke er festet :)

spessielt vist du er andregangs fødene :)

er kjempe lei selv å har to uker igjen til termin å vil gjerne ha ut ungen nå, men de kommer når de kommer. må nok bare smøre seg med tålmodighet ja :)

lykke til videre :)

Skrevet

Klart du er lei deg... Har selv 3 uker igjen og begynner å bli utålmodig. Tanken på å gå over termin er nesten uutholdelig! Men, så lenge barnet har det bra i magen, er det bare å smøre seg med tålmodighet! Ikke ta det legen sa så tungt- babyen kan komme når som helst! :-) Lykke til med innspurten!

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Har vært ute å gått meg en tur, å snudd tankegangen over på overtid modus:) Så får heller prinsessa overaske oss om hun vil komme plutselig..

God helg:)

Skrevet

Hold oss oppdatert! :) Selv har jeg veldig mye nedpress og kynnere. Har et lite håp om at lillegutt kanskje vil ut litt før termin... Klem

Skrevet

Skjønner deg godt jeg! Hvis det blir overtid på meg denne gangen så "dør" jeg....

Skrevet

Da jeg fødte førstemann festet ikke hodet seg i det hele tatt. Han kom ut likevel:) Så det kan nok skje når som helst:) Lykke til!

Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det....hadde termin for 4 dager siden...hodet er ikke festet, men hun ligger godt ned i bekkenet, har ikke noe åpning, men er begynt å bli myk og moden.....Har masse nedpress, kynnere og div, men det skjer liksom ikke mer.....vi får bare vente:) Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...