2gullklomper Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Siste fredag var jeg på modningsakupunktur, hadde da 1-2 cm åpning, pluss jeg tror slimproppen gikk på lørdag. Jordmor sa da at hun låg godt nede i bekkenet. Kom til legen i dag, han sa han syntes hodet var bevegelig å jeg kunne gå lenge til. Har termin i morgen.. Hormonene har slått ut, å jeg er så lei.. har nok giret meg veldig mye opp:(
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 hmm.. ville nok stolt mer på jordmor enn lege jeg da! Ikkje nåkka å tenke på.. babyn kommer når han kommer uansett hva alle sier.. Vi må vel bare smøre oss med tålmodighet!
vilenna Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 babyen kan jo fiint komme selv om hodet ikke er festet spessielt vist du er andregangs fødene er kjempe lei selv å har to uker igjen til termin å vil gjerne ha ut ungen nå, men de kommer når de kommer. må nok bare smøre seg med tålmodighet ja lykke til videre
Kristinanutten Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Klart du er lei deg... Har selv 3 uker igjen og begynner å bli utålmodig. Tanken på å gå over termin er nesten uutholdelig! Men, så lenge barnet har det bra i magen, er det bare å smøre seg med tålmodighet! Ikke ta det legen sa så tungt- babyen kan komme når som helst! :-) Lykke til med innspurten!
2gullklomper Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 Tusen takk for svar:) Har vært ute å gått meg en tur, å snudd tankegangen over på overtid modus:) Så får heller prinsessa overaske oss om hun vil komme plutselig.. God helg:)
Kristinanutten Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Hold oss oppdatert! Selv har jeg veldig mye nedpress og kynnere. Har et lite håp om at lillegutt kanskje vil ut litt før termin... Klem
3xMamma :) Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Skjønner deg godt jeg! Hvis det blir overtid på meg denne gangen så "dør" jeg....
muslingen Skrevet 14. mars 2009 #8 Skrevet 14. mars 2009 Da jeg fødte førstemann festet ikke hodet seg i det hele tatt. Han kom ut likevel:) Så det kan nok skje når som helst:) Lykke til!
lulu81 <3 på overtid<3 Skrevet 14. mars 2009 #9 Skrevet 14. mars 2009 Skjønner godt hvordan du har det....hadde termin for 4 dager siden...hodet er ikke festet, men hun ligger godt ned i bekkenet, har ikke noe åpning, men er begynt å bli myk og moden.....Har masse nedpress, kynnere og div, men det skjer liksom ikke mer.....vi får bare vente:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå