Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror har nettopp vært her og forteller at han og konen skal skilles grunnet at hun har vært utro. De har en liten jente som snart fyller ett år og vi skal i selskap til denne jenten nå i helgen. Jeg kjenner jeg sliter med å fungere som normalt overfor min "TIDLIGERE" svigerinne da jeg er så utrolig skuffet over henne. Har alltid hatt ett greit forhold til henne. De skal ha selskap i sammen da hun ikke har funnet seg ett nytt sted å bo enda.

Er det meg det er noe galt med? skal jeg late som ingenting og bare gå i dette selskapet? Skjønner dere problemstillingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La deres forhold få være deres buisness. Klart ingen drømmesituasjon, men jeg hadde dratt og feiret 1 -årsdagen til niesen min.

Skrevet

Jeg skjønner problemstillingen...

Men jeg mener at ut fra det du forteller, kjenner du ikke historien godt nok fra din svigerinnes side, så du bør holde deg for god til å være ubehagelig mot henne.

Du er den lille jentas tante, og ditt hovedfokus midt oppe i denne ubehagelige situasjonen bør være henne. Du bør prøve å være den som holder hodet kaldt, megler mellom foreldrene hvis det trengs, og holder fokus på jentas beste.

Din svigerinnes svik er mot broren din, ikke deg. Så prøv å ta et steg tilbake, og se på situasjonen utenfra. Er det ikke sannsynlig at det vil være bra for situasjonen om dere kan feire bursdag og fokusere på bursdagsbarnet i dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...