Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler jeg får 4 pupper i de nyeste bh`ene mine.. men er jo ikke komt lenger enn 4+6... samboeren min spurte meg her for 2 dager siden om de hadde vokst også.. jeg hadde tenkt på d selv men tenkte d måtte vere noe jeg inbilte meg, så hadde ikke sagt no til han.. er det normalt at de vokser så tidlig? syns d var veldig tidlig. og hvor store blir de i løpet av 9 mnd DA? har ikke så stor pupper fra før men passlige. 80c.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pupp nr 3 og 4 er ikke så veldig stor altså. men de er der. liten klump oppå kanten av bh`en kan du si;)

Skrevet

Er også 4+6 i dag å ja de er allerede vokst en bhstørrelse. Gjør skikkelig vondt om jeg presser de inn i de "gamle" bh'en mine så har kjøpt meg noen nye. Tror ikke det er så unormalt egentlig. Bare ett tegn på at kroppen gjør seg klar til å ta i mot den lille det ;o)

Morro at vi er like langt på vei :o) Noen barn fra før?

Skrevet

ja d va artig..:) nei jeg har ikke barn fra før.. dette blir første så er ganske spent på hva jeg har i vente;) du da? har du flere barn?

Skrevet

Mine pupper ble mye større i uke 4 og 5. Har ihvertfall vokst godt ut av bh'ene mine... :S

Føler ikke de har vokst så mye de siste ukene. Er nå 7+3.

Skrevet

Har vokst godt her også, AU AU AU hehe

er 4+3 i dag :-)

Skrevet

ok, så da er det flere som har d... har så ømme pupper at jeg ikkje finne gode stillinger å ligge i på siden når jeg skal såve.

Skrevet

kjenner at de stikker fremdeles i uke 7, og bhene blir bare mer og mer ubehagelige å ha på seg. Samboeren sier at de virker både større og fastere, og lurer på om han må leke seg med "noe så ekkelt som silikon-wannabes" om et par mnd, som han sier så intelligent :-p

Skrevet

Er min første også så skikkelig spennende :o) Har også syyykt vondt å ja det er vondt å finne noe god liggestilling om natta hehe må le litt da:o) Tar det som ett godt tegn jeg :o)

Skrevet

ja dette blir spennende.. da har vi temin på samme dag..:) gleder meg veldig... har ikke fortalt det til familie enda... bare til 2 venninder så vet sjefen det også.. moren min er en skravlehøne så tror eg skal vente med å fortelle d til jeg begynner på 2 trimester.. da er alt litt tryggere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...