Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har kommet opp med følgende: Brio gåvogn Liten lenestol Kniv og gaffel i samme som hun fikk dåpsskje i Penger til neste vinters utedress og sko Har også tenkt på slik gåbil (tror jeg det kalles), men aner ikke hvilken vi skal ønske til henne... Noen som har flere tips?
2hærligegutter Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Vi har tenkt Klær gavekort på sko og så kommer vi til å kjøpe en litt stor lekebil som han kan bruke ute
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 En lillebror eller lillesøster hihihihi.. kleeeeem
Nagilimia Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Bøker og "putte" bokser. Ting til å bygge med feks duplo.
Mor til 2 tøffe gutter Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Liten Bergans sekk. De er helt geniale til f.eks barnehage sekk. Gå bil er kjempe lurt syntes jeg. Min eldste sønn på 21 mnd bruker den enda. Men ikke kjøp en med masse musikk og sånn på. Dere kommer til å bli dritt lei lydene ;o)
lille sprelle Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 duploklosser sånn dings til å trykke/vri osv på så ting spretter opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå