Gå til innhold

noen andre her som har ungene opp til 2230?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ungene deres legger seg så tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flisa her døgner rett som det er, viktig med grunnlaget til hun blir 17 år og skal på jentetur til Hemsedal.

Skrevet

Hender det blir så sent i helgene ja..

Men ikke når de skal opp på skole og i bhg..

Lille poden er oppe så sent noen dager midt i uka:)

Skrevet

Å nei, her legges minsten kl 18.00, mellomste 18.30 og eldste på 12 år får være oppe til 19.15. men da skal de i seng. Litt kveld uten barn skal da jeg også ha;)

Skrevet

ALDRI!! Han står opp ca 06.00 uansett. Om han da har vært oppe et minutt etter 20 er hele neste dag oødelagt for hele familien. Har desperat prøvd å snu i sommerferier etc, men det nytter ikke. Når første uka av ferien er ødelagt gir vi opp og innser det er best for alle med tidligkvelden

Skrevet

Du tuller nå?Må 12åringen legge seg 19.15?

Det synes jeg var litt vel tidlig da!

Skrevet

Det er jo genialt, da er han våken når minsten våkner:) Så kan han ta minste og jeg får sove.

Hehe, neida:) Det var en spøk. Minsten legger seg i 19-19.30 tiden og de eldste skal være i seng til seinest 21.30 på skoledager.

Skrevet

Hehe....nei fader, vil ha LITT kveld alene også. Så lenge de er små så får de legge seg tidlig også. Blir noe annet når det blir tenåringer, men kommer til å ha fast tid ukedagene der det skal være ro og stille i huset når den tid kommer. Har en som blir tenåring om et par år, og jeg synes at mange av hans kamerater får være oppe alt for lenge i ukene. Skolebussen hans går 7.30, så han er nødt til å stå opp kl 6.45.

Skrevet

Nå er ine bare 2 år og minsta er 6 mnd.. hehe..

De legger seg 1900 og da er de utslitte.. hehe.. men blir nok annerledes når de blir større..

Skrevet

Den eldste på 7 kan noen ganger være oppe lenge utover kvelden i helg/ferie, men aldri de to minste som er 4 og 8 mnd.

Skrevet

Snart 11 åringen er gjerne oppe til 22 på hverdagene og litt lenger i helgene. Arvet genene til sin far som sover i snitt 5 timer i døgnet.

Skrevet

Det har hendt at eldste har vært opp eå lenge f.eks på nyttårsaften og de gangene hun har overnattet hos besteforeldrene. Hun er 3,5 år. Men ellers legger hun seg mellom 19.30 og 20.00

Skrevet

Skal min 11 åring være oppe til 22 får jeg lyst til å banke han dagen etter, han blir så sur, tverr og rett og slett ikke til å være i hus med :-)

Men han står opp 6 hver dag da, helg og helligdag som ukedag.

Skrevet

Her legger den minste seg mellom 20 og 21( han er 10) og de eldste mellom 21.30 og 22.30( de er 14 og 16) Så her er det ikke mye alenetid uten barn, men det gjør ikke meg noe:o)

I helgene legger de seg når de er trøtte:o)

Skrevet

Jeg tenkte på 13åringen min ja. De andre må nok legge seg litt tidligere.. men ut fra innleggene her, og artikkelen på klikk.no så skal han nå i seng kl 19. Så får han heller slutte med ungdomsklubb og fotball når det skal skje så seint på kvelden.

Skrevet

Ja naboen har det. For da kan de sove lenge på morgenen. j aja man er forskjellig.. En ex jeg møtte for en stund siden hadde også dattera oppe til rundt 23 han fikk sovet lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...