Gå til innhold

Noen som har erfaring med Fornebuklinikken? Silikoninnlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil dere fortelle litt?

Positivt, negativt, helhetlig..

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har erfaring?

Skrevet

Dytter opp jeg, kanskje det er noen her nå som har erfaring:)

Skrevet

Jo jeg har.

La inn silikon der for 8-9 år siden. God oppfølging både før og etter, snile, hadde faktisk ikke så vondt etterpå, tok kun lokalbedøvelse og ikke narkose og hadde god opplevelse med det.

La inn ca 350 i hver.

Vil anbefalle dette videre uten å blunke:-)

Lykke til, har du tie der?

Skrevet

Jeg skal ta, om noen uker. Litt skummelt må jeg si :o

350 i hver, hvor stort ble det og hva hadde du fra før? Hvor høy og tung er du ?

Du må selvfølgelig ikke svare;)

Jeg har ikke pupper. jeg fyller ikke en A-cup. Nå vil jeg ha skikkelig pupper!! Men usikker på hvor mye jeg skal ta for å få hva, og hva som passer meg.. (skal snakke med kirurg/lege neste uke altså..)

-HI-

Skrevet

Jeg er 164 høy og veier rundt 55 kg.

Etter to fødsler og amming var A-cup puppene mine som vrengte bukselommer siden jeg hadde så vanvittig mye melk og stoooore pupper etter fødsel.

Jeg hadde heller ikke bestemt meg på forhånd og sa til legen at han fikk putte inn det som er passe til min kropp, dvs at jeg måtte legge inn såpass for å fylle inn mine hengende skinnpupper:-) hehe.

Men er superfornøyd og bruker D-cup nå. Flott de passer inn i str min og får et fint lite puff opp ved litt trange topper...helt perfekt:-)

Lykke til, hvem lege har du?

Skrevet

Takk for svar.

Navnet på legen vet jeg ikke ennå. har bare snakket med damene;) Veldig hyggelige:)

Nå gleder jeg meg altså! Dette har vært en drøm lenge, og jeg håper virkelig dette går i boks nå! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...