Gå til innhold

SPØRREUNDERSØKELSE! Vaskemiddel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Reagerer på Nikwax-vaskemiddelet som anbefales av butikkene, til vask av dresser/ regntøy - denne flasken koster 100,- og holder til kun 2 vask!

Lurer derfor på: Føler dere at dere MÅ kjøpe/ bruke dette vaskemiddelet? Blir ikke klærne (like) rene av f.eks bare en skylling i maskinen, Milo eller litt vaskepulver som ikke skader stoffet?

Si deres mening!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erm... Er det flaut å si at jeg aldri har hørt om det før?

Skrevet

Dressene her i huset holder seg fine og rene (og vanntette) av vanlig skånevask med Milo i alle fall. Vet ikek om det er det merket, men sånn spesialmiddel som de anbefaler i butikken har jeg kjøpt noe sånn som to ganger og jeg merker ærlig talt ikke forskjell.

Skrevet

Har aldri hørt om dette vaskemiddelet engang jeg...

Bruker milo eller neutral ull til dresser/regntøyet og det fungerer bra.

Skrevet

Har ikke hørt om det engang...Så nei,jeg føler ikke at jeg MÅ bruke det:)

Skrevet

Bruker kun Nikwax til imprignering 2-3 ganger pr sesong på dressene, ellers bruker jeg ikke vaskemiddel på ytterklærne.

Jeg kjører dressene og regntøyet i vaskemaskinen på finvask med ekstra skylling 40 grader cirka hver 14.dag. Regntøyet har jeg aldri hatt behov for å bruke noe middel på, de holder like tett etter vask (bruker reflex regntøy).

Skrevet

Har heller ikkje hørt om det merke.......... Eg vaskar ikkje dressane så ofte heller eg da, dei blir jo bruka i snø for det meste og høst/vår dressane tørkar også tar eg ein klut over for å få vekk sand og søyle. Det har funka fint til nå og kjem nok til å fortsette med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...