tullekopp Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Hei jenter! Reagerer på Nikwax-vaskemiddelet som anbefales av butikkene, til vask av dresser/ regntøy - denne flasken koster 100,- og holder til kun 2 vask! Lurer derfor på: Føler dere at dere MÅ kjøpe/ bruke dette vaskemiddelet? Blir ikke klærne (like) rene av f.eks bare en skylling i maskinen, Milo eller litt vaskepulver som ikke skader stoffet? Si deres mening!
Let's hear it for the boys! Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Erm... Er det flaut å si at jeg aldri har hørt om det før?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Dressene her i huset holder seg fine og rene (og vanntette) av vanlig skånevask med Milo i alle fall. Vet ikek om det er det merket, men sånn spesialmiddel som de anbefaler i butikken har jeg kjøpt noe sånn som to ganger og jeg merker ærlig talt ikke forskjell.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Har aldri hørt om dette vaskemiddelet engang jeg... Bruker milo eller neutral ull til dresser/regntøyet og det fungerer bra.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Har ikke hørt om det engang...Så nei,jeg føler ikke at jeg MÅ bruke det:)
2 Sommerbarn Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Bruker kun Nikwax til imprignering 2-3 ganger pr sesong på dressene, ellers bruker jeg ikke vaskemiddel på ytterklærne. Jeg kjører dressene og regntøyet i vaskemaskinen på finvask med ekstra skylling 40 grader cirka hver 14.dag. Regntøyet har jeg aldri hatt behov for å bruke noe middel på, de holder like tett etter vask (bruker reflex regntøy).
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Har heller ikkje hørt om det merke.......... Eg vaskar ikkje dressane så ofte heller eg da, dei blir jo bruka i snø for det meste og høst/vår dressane tørkar også tar eg ein klut over for å få vekk sand og søyle. Det har funka fint til nå og kjem nok til å fortsette med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå