mammaen til to små røvere Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 I går fikk jeg faktisk to rier.. og det var det.. Skuffende.. Har født to ganger før, så jeg vet hva som er rier, og ikke bare kynnere og vondt i bekken. Det var to skikkelige tak i ryggen og magen, skikkelige menssmerter som ved de to forrige fødslene. Så ble det hele borte, og jeg sitter her i dag uten så mye som en kynner.. Er 39 uker pluss noen dager, så det kan jo skje anytime. Kjipt med sånne "av og på" signaler!
labolina Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Føler med deg, det er skikkelig kjiip med falsk alarm... hadde det selv for noen dager siden riene kom med 7 min mellomrom i en drøy time, så stoppet det opp. dette er mitt tredje barn, så vet at det var rier. Er nå på 9 dager overtid..håper det kommer en bebis innen helgen! Ønsker deg lykke til og håper du ikke må gå over termin!
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Så kjedelig da!!!!! Sitter selv her med en god del mensen vondt både i ryggen og i magen, kommer også tak, nå nede i ca 11 minutter i mellom... Men det er vel "ulv, ulv" allikvel... Men vi fikk da satt sammen senga, og jeg har pakket en bag til eldstemann samt meg selv så får vi krysse fingrene!!! Lykke til til deg!! Du nærmer deg jo uansett med stormskritt da!!!! Jeg kan risikere å måtte vente i over fem uker til....
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Ja velkommen i klubben. Her hadde jeg tre netter forrige uke med falsk alarm. har nå fire dager igjen til termin. Hadde liksom ikke vært så utålmodig inntil da, men da ble jeg plutselig ordentlig lei når det bare gikk over!!! Er jo uansett ikke lenge igjen, men allikevel.
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Va en liten tur på føden i går eg.. modningsveer fikk eg beskjed om.. hmmm.. håpe det ikke e lenge igjen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå