EnJente_m_2Jenter Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Da var lille nurket nærmere 3 cm, vi så hodet, føttene og noen stilker som blir armer. Den bevegde seg og hjertet banket så fint atte. Legen sa alt var i skjønneste orden og at jeg nå ikke lengre betraktes som å være i et "risikofylt" svangerskap. Det var sååå herlig å se den lille, har fått ny ultralydtime til ordinær 20 mai, så med mindre nysgjerrigheten tar meg, går jeg ikke før, for nå er jeg ikke redd lengre. Herlig følelse
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Så herlig:)).Og så morsomt og se den lille:)) Hvor mange uker+ dager er du på vei?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Så deilig! Unner deg sååå masse å senke skuldrene,vennen! Gratulerer! Jeg venter på ul 19nde. Om alt er ok da,- når jeg er ca 9 uker på vei,- da skal jeg senke dem også. Så kan vi to sitte i sofaen her inne og drikke clausthaler og sleppa uttå
EnJente_m_2Jenter Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2009 Hurra for det uglemamma !!! Og takk for det Det var bare sååå moro, og sambo var også heeelt med: "Ser der, se beina, se der - hodet - se se" hehe, var kjempesøtt. Det er ikke lenge til, helgen går fort også vips var du på ultralyd. Hvor langt er du i dag da ? Jeg vet jo ikke heeelt, men er ca 8+6, så i morgen går jeg jo inn i min tiende uke, det er litt moro !!!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Hehe, samboere er søte sånn Jeg prøver å overtale gubben til å ta seg to timer fri fra jobben sin for jeg trenger at han er der for oss den 19nde....Tror han blir med... Jeg er 8+1 i dag, så vi skal skrike om kapp i oktober,vi ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå