Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 gode billeter også. fikk fler enn vi trengte, kansje vi skal selge om ikke vi får med oss et vennepar da.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Kos dere og grattis:o) Godt smaken er som baken. Ville ikke dratt om jeg så fikk billettene kasta etter meg, hehe. Sikkert helt spesielt for fansen at han faktisk skal stå på en scene igjen.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Æ vil og ha! Berre skit at æ e høygravid når konsertn ska gå :-( Får nok aldri sjå han... Litt synd, for han laga jo te noen fabelaktige opptredna!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Ikke gi opp håpet, konserten blir ganske spredt. Nå på sommeren, august september og januar og februar neste år;) Vi har også fått, i august, drar 2 vennepar;)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 år har du termin? du kan sikkert sjekke e bay. eller finn. konsertene er jo fra sommer og ut i 2010. så høygravid er du jo ikke hele tiden. sikkert noen som selger billetter til konsert som er på en tid da du kan dra. kansje det til og med kommer enda flere konserter han har jo utvidet med ganske mange.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 æ skal ha baby i august. Men tvila på det blir nå konsert. Føl ikke førr å reis fra babyen heller førr å fær på konsert da... E tidligst klar te nå sånt etter amminga e overstått. Sommern 2010 kanskje...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 skjønner den. vi fik billetter til februar, tar med unga og en bestemor som passer unga akkurat når vi er på konsert. og så tarvi resten som familieferie. venter en nå i april. å har tenkt at før februar så tar den vel litt flaske pluss fast føde da den nesten er året da. eldste er jo da 3 år. så det tror jeg skal gå fint. er heldig da at bestemor kan bli med som barnevakt på reisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå