Gå til innhold

Ansenitet i helsesektoren..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hvor jeg kan finne ut dette?

Går sykepleien nå, er ferdig i 2010. Er da 35 år og har jobbet 13 år tidligere, men i privat bedrift og det var kontorarbeid. Regner med jeg begynner som sykepleier med 0 ansenitet, men jeg slår meg ikke til ro med det før jeg ser det skriftlig en plass...hehe.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får vel uttelling for de årene du har vært i jobb, for noe skal du ha. All arbeidserfaring teller, slik jeg har fått det fortalt. Men HVOR mye ansiennitet du vil få, aner jeg ikke.

Skrevet

Er riktignok ikke sykepleier, men helsesekretær. Jeg fikk for rubbel og bit av hva jeg hadde jobbet tidligere.. alt fra vanlig kontor til matbutikk og vaskejobb.. De sa det ikke spilte noen rolle hva man hadde jobbet med. Får håpe det er samme regler for sykepleiere :-)

Skrevet

Å herregud det håper jeg også :-))))

Nå må jeg bare finne ut hvor jeg kan finnet ut dette og klaske det i bordet til en evt arbeidsgiver..hoho.

Skrevet

Jeg (helsesekretæren over her) fikk bare beskjed om å levere alle papirer fra tidligere jobber til lønningskontoret, så regnet de ut alt der. Skal man ut i det offentlige, så antar jeg det er sånn det blir gjort uansett.. Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...