Gå til innhold

ETTERLYSNING: Spark...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor sparkene blir av jeg...

Er snart 34 uker på vei, og kjenner ikke mye spark lenger... Bare dulting liksom... Hvor kjenner dere spark???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg kommet litt lenger enn deg (39+2), men min har aldri egentlig vært noen sparker. Det kommer sånn av og til og en sjelden gang, men han strekker seg mer. Her er det mer bevegelser og "fikling". Han holder til gjengjeld på ganske lenge med "ommøbleringen" sin ;-)

Jeg var inne for sparketest fordi jeg syntes han var så stille, og der er alle bevegelser=spark. Så selv om man skulle tro at spark er lik trivsel, så er det altså bevegelser som er lik trivsel. Nå begynner det jo å bli så dårlig plass hos deg at det rett og slett er umulig å få til noen reale spark.

Skrevet

Min er også stille og rolig, som sine foreldre :-) Kjenner lite spark, mest på kvelden, og ellers kjennes det mest som om han/hun snur seg og romsterer litt rundt. Er i uke 30 :-)

Skrevet

Kjenner meg igjen her. Kjennes mest ut som "turning" der inne - ikke så mye klare spark men det skjer mye der inne hvertfall :) Mest på sidene og oppunder ribbeina. Kjennes noen ganger ut som vesla prøver å presse rumpa (eller noe) ut, hehe! Er 33 uker på vei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...